noiembrie 26, 2020
  • 8:56 am 6 moduri in care oamenii de succes isi petrec timpul liber
  • 8:51 am Cele mai bune destinatii pentru luna de miere din lume
  • 8:42 am Cum sa va inspirati copiii sa calatoreasca
  • 8:37 am 12 tururi de muzee virtuale pentru copii
  • 8:22 am 4 motive importante pentru a citi in timpul liber

Oana Cuzino a scris pe blogul sau personal cateva sfaturi cu privire la intarirea sistemului imunitar si prevenirea virozelor sau afectiunilor din anotimpul rece.

„O bună soluție ar fi să începem să acordăm tot mai multă atenție alimentației. Iată deci câteva alimente de care va beneficia sistemul tău imunitar.

Iaurtul. S-a demonstrat că iaurtul, consumat cât mai des, reduce probabilitatea apariției răcelilor. Cel mai indicat este cel care are conținut al bacteriei Lactobacillus reuteri, care stimulează globulele albe să distrugă bacteriile și virușii.

Carnea de vită. Este un aliment bogat în zinc, care ajută la dezvoltarea globulelor albe. Optează pentru carnea de vită organică, fără hormoni.

Tahina. Aceasta pastă de semințe de susan este ingredientul de bază în mâncăruri precum humusul. Este o adevărată sursă de proteine, magneziu, zinc și seleniu.

Ciupercile. Sunt bogate în proteine, fibre, vitaminele B și C, calciu și alte minerale. De asemenea, conțin componente ce fortifică sistemul imunitar.

Dovlecei. Şi dovlecelul este bogat în betacaroten, pe care corpul nostru îl transformă în vitamina E și este cel mai bun agent pentru fortificarea imunității”, a scris Oana pe blog.

Joanne Kim

RELATED ARTICLES